Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W niniejszym opracowaniu skoncentrowano uwagę na końcowych fazach 7\-etapowego projektu badawczego, zrealizowanego w ramach NCN w latach 2017–2019, poświęconego relacjom konsumentów z przedsiębiorstwami rodzinnymi w Polsce. Celem tego opracowania jest identyfikacja symboliki kojarzonej przez nabywców z rzeczonymi przedsiębiorstwami, odzwierciedlonej w formie graficznej potencjalnego wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego. Dzięki przyjęciu podejścia semiotycznego ukazano ważką rolę symboliki zawartej w zaproponowanym znaku, uwiarygodniającym autentyczność pochodzenia oferty z przedsiębiorstw rodzinnych."]

Number of results: 1

Items per page:

Nikodemska-Wołowik, Anna Maria Smith, Barry J. Sobocińska, Magdalena. Redakcja

2023
rozdział

This page uses 'cookies'. More information