Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Społeczna odpowiedzialność biznesu − Corporate Social Responsibility \(CSR\) − jest przedmiotem zainteresowania wielu firm wiodących w swojej branży. Korzyści z jej wdrożenia upatruje się w poprawie wizerunku przedsiębiorstwa, we wzroście jego konkurencyjności, w redukcji kosztów, polepszeniu relacji z klientami, przychylności władz samorządowych i społeczności lokalnej, a także zwiększeniu satysfakcji pracowników, ich lojalności i motywacji. Jako jeden z czynników wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem jest integralnym elementem strategii służącym do sukcesywnej oceny uzyskanych efektów społecznych i gospodarczych. W tym miejscu przedsiębiorstwa napotykają wiele problemów, z których najważnieszy jest dobór odpowiednich wskaźników i metod raportowania. Warto jednak podjąć się tego wyzwania, gdyż opracowanie raportu świadczy o dojrzałości strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, jak również jest narzędziem komunikacji i monitorowania postępów w osiąganiu zamierzonych działań. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wyników analiz dostępnych materiałów stanowiących części składowe raportów społecznej odpowiedzialności, istotnych z punktu widzenia funkcjonowania przemysłu wydobywczego i jego postrzegania przez konkurencję i społeczeństwo"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji