Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Rozwój społeczeństwa oraz gospodarki opartej na wiedzy sprawia, że efekty badań marketingowych traktowane są jako dobra ekonomiczne. Wśród uwarunkowań rozwoju rynku badań marketingowych szczególną rolę odgrywają procesy globalizacji i integracji europejskiej oraz postęp technologii informacyjno\-komunikacyjnych. Rozwój rynku badań marketingowych należy analizować także w kontekście rosnących oczekiwań użytkowników badań marketingowych. Do głównych kierunków rozwoju badań marketingowych zaliczono ich profesjonalizację oraz internacjonalizację, a także tworzenie produktów badawczych integrujących metody ilościowe i jakościowe. Rozwój badań marketingowych wyraża się także w powstawaniu nowych form pomiaru oraz zaawansowanych metod analizy danych, bazujących na zastosowaniu technologii informacyjnej."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji