Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Prowadzenie skutecznych kampanii promocyjnych w Internecie wymaga systematycznego badania efektów realizowanych działań. Szacowanie skuteczności e\-promocji związane jest z gromadzeniem, przetwarzaniem i analizą danych pochodzących z różnych źródeł. Szerokie możliwości integrowania rozproszonych zasobów informacyjnych oraz ich analizowania dają obecnie systemy klasy Business Intelligence oparte na hurtowniach danych. W artykule zaprezentowany zostanie ogólny projekt tematycznej hurtowni danych, której zadaniem ma być gromadzenie zasobów informacyjnych na temat przebiegu kampanii promocyjnych na stronach internetowych. Na podstawie zebranych w ten sposób danych możliwe będzie przeprowadzanie analiz wielowymiarowych OLAP, których zadaniem będzie określanie skuteczności prowadzonych przez przedsiębiorstwo działań promocyjnych w Internecie."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji