Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Prezentowane badanie ma pokazać, że dzisiaj marki nie tylko porządkują sposób postrzegania i kategoryzowania świata, ale tworzą i konstruują to, co postrzegamy jako otaczającą nas rzeczywistość, oraz nas samych w przestrzeni społecznej. To one mówią, kim jesteśmy, w co wierzymy, dokąd zmierzamy. W badaniu wykorzystano zarówno techniki jakościowe \(jak pogłębiony wywiad indywidualny \- IDI, analizę fotografii socjologicznej \(interpretacja semiologiczna\), jak i badanie ilościowe \(badanie ankietowe\). Na potrzeby operacjonalizacji i porządkowania części jakościowej zastosowano nieużywany dotąd podział marek na taxis \(marki o planowo skonstruowanej tożsamości\) i kosmos \(marki o spontanicznie powstałej tożsamości, jak na przykład ekologizm\). Dodatkowo skonstruowano narzędzia mierzące poziom wiedzy i identyfikacji respondenta z marką."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji