Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Pojęcie klienta w teorii jakości, systemach zarządzania jakością oraz modelach samooceny nie jest w jednakowy sposób definiowane. Stąd wynika różnorodność klasyfikacji klientów przedsiębiorstwa dla potrzeb praktyki zarządzania jakością. Przykładowymi kryteriami podziału mogą być\: rodzaj wpływu, odnoszone korzyści, miejsce usytuowania na rynku, związki rynkowe. Pojęcie „strony zainteresowane” stosowane w modelach samooceny \(EFQM, PNJ, CAF\) wskazuje na szeroki kontekst znaczeniowy. Dlatego definiowanie grup klientów przedsiębiorstwa otwiera dyskusję nad spójnością terminologii zawartej w systemach zarządzania jakością i modelach samooceny. Celem artykułu jest wskazanie możliwości definiowania klienta z perspektywy zarówno teorii, jak i praktyki oceny poziomu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach."]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji