Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Opracowanie zawiera prezentację wyników badań własnych autorów, wykonanych w latach 2007–2019 wśród klientów polskich banków na temat poziomu ich satysfakcji i lojalności oraz czynników je kształtujących. Do celów analitycznych w badaniu wykorzystano metodę modeli ścieżkowych przy zastosowaniu analizy PLS \(SEM\-PLS\). Celem prowadzonych analiz było przedstawienie charakteru zmian satysfakcji klientów w długim okresie \(ponad 10 lat\) od wystąpienia silnych „turbulencji rynkowych”. W wyniku przeprowadzonych badań i analiz wykazano na rynku usług bankowych występowanie zjawiska „pamięci rynkowej”, czyli naturalnej cechy rynku do powrotu po zdarzeniach kryzysowych do stanu pierwotnego \(przedkryzysowego\) na przykładzie procesu wartościowania oferty rynkowej przez klientów i w efekcie kształtowania ich poczucia satysfakcji i lojalności."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information