Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Abstrakt = "Marki otaczają nas wszędzie. Mogą przyjmować różnorodne formy oraz mieć różny zasięg działania. Choć w sensie fizycznym nie istnieją, trudno nie uznać ich znaczenia gospodarczego. Podobnie jak inne zasoby mają swoją wartość \- wartość, którą można oszacować. Celem niniejszego opracowania jest próba odpowiedzi na pytanie\: ile warta jest marka oraz w jaki sposób określić jej wartość. W artykule wykorzystano wyniki czterech rankingów wartości marki\: \"Best Global Brands 2009\" agencji konsultingowej Interbrand, \"BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2009\" agencji badawczej Millward Brown Optimor oraz \"BrandFinance Global 500 2009\" agencji konsultingowej Brand Finance oraz \"Polska Marka \- ranking najcenniejszych polskich marek 2009\" \"Rzeczpospolitej\""]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji