Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem opracowania jest ukazanie ewolucji strategii marketingowych sieci hipermarketów w świetle zmian oczekiwań młodych konsumentów. Strategie te podlegają obecnie wyzwaniom pokoleniowym. Młodzi polscy nabywcy, tak jak na świecie, w coraz większym stopniu preferują sklepy dyskontowe kosztem tradycyjnych hipermarketów preferowanych przez pokolenie ich rodziców. W reakcji na zmiany pokoleniowe strategie marketingowe próbują modernizować klasyczny format hipermarketu, rozwijać kanał sprzedaży online, zwiększać personalizację podejścia do klienta na bazie nowych technologii oraz analizy danych na temat preferencji nabywców, a także promować społecznie odpowiedzialne strategie w podejściu do klienta oraz otoczenia. Autor wykorzystał wyniki badań pilotażowych konsumentów oraz wywiady eksperckie."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information