Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Cel artykuł stanowi identyfikacja pozycji wiedzy w modelu kompetencyjnym przedsiębiorcy z pokolenia Y. W pierwszym punkcie zaprezentowano istotę atrybutu, jakim jest wiedza, oraz umiejscowiono ją w modelu kompetencyjnym, podkreślając jego sens i znaczenie. Kolejnym etapem było scharakteryzowanie pokolenia milenialsów, będącego również podmiotem badań we wskazanym modelu kompetencyjnym, zwracając uwagę na przedsiębiorcze inklinacje, którymi charakteryzuje się to pokolenie. W kluczowym punkcie trzecim zaprezentowano pozycję wiedzy w modelu kompetencyjnym pokolenia Y, który wchodzi w skład rzeczowego zakresu badań. W tekście dokonano przeglądu literatury oraz zastosowano technikę sondażu diagnostycznego z wykorzystaniem ankiety internetowej. W badaniu opisanym w punkcie piątym wzięło udział 26 przedsiębiorców prowadzących organizacje w formie jednoosobowej działalności gospodarczej. Ankietowani to osoby urodzone między 1984 a 1997 rokiem, reprezentujące różne branże. Wnioski z badań zawarto w podsumowaniu, w którym określono pozycję wiedzy w modelu kompetencyjnym przedsiębiorcy z analizowanego pokolenia."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information