Strategia internacjonalizacji MŚP – studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora kreatywnego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Internationalization strategy of SMEs ‒ a case study of the company from the creative sector
Autor: Temat i słowa kluczowe:internacjonalizacja ; strategia internacjonalizacji MŚP ; rynki skandynawskie ; sektory kreatywne ; internationalization ; internationalization strategy of SME's ; scandinavian markets ; creative sector
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Polityka ekonomiczna ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 527
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: