Relatywizacja wartości dzieła sztuki w procesie komercjalizacji – punkt widzenia konsumenta
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Relativism of work of art value in the process of commercialization – consumer’s point of view
Autor:Caban-Piaskowska, Katarzyna ; Mielczarek, Marcin
Temat i słowa kluczowe:dzieło sztuki ; dobra luksusowe ; komercjalizacja ; konsument ; work of art ; luxury goods ; commercialization ; consumer
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: