Relatywizacja wartości dzieła sztuki w procesie komercjalizacji – punkt widzenia konsumenta
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Relativism of work of art value in the process of commercialization – consumer’s point of view
Creator:Caban-Piaskowska, Katarzyna ; Mielczarek, Marcin
Subject and Keywords:dzieło sztuki ; dobra luksusowe ; komercjalizacja ; konsument ; work of art ; luxury goods ; commercialization ; consumer
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: