Zachowania konsumenta a storytelling marki. Wybrane aspekty
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Consumer behaviours vs brand storytelling. Selected aspects
Autor: Temat i słowa kluczowe:zachowania konsumentów ; oddziaływanie na zachowania ludzi ; storytelling marki ; studia przypadków ; relacje marka-interesariusz ; consumer behaviours ; impingement on people behaviour ; brand storytelling ; case studies ; a brand-stakeholder relations
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: