Synergy of quantita- tive and qualitative marketing research − CAPI and observation diary
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Synergia ilościowych i jakościowych badań marketingowych – CAPI i samoobserwacja
Autor:Lipowski, Marcin ; Pastuszak, Zbigniew ; Bondos, Ilona
Temat i słowa kluczowe:marketing research ; triangulacja ; triangulation ; synergy ; quantitative research ; self-observation ; badania marketingowe ; synergia ; badania ilościowe ; samoobserwacja
Opis:Econometrics = Ekonometria, 2018, Vol. 22, No. 1, s. 58-67
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Advances in Applied Data Analysis ; Econometrics = Ekonometria, 2018, Vol. 22, No. 1
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: