Determining models of influence
Group publication title:Operations Research and Decisions
Creator:Grabisch, Michel ; Rusinowska, Agnieszka
Contributor:Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja ; Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Subject and Keywords:ekonomia - czasopisma ; badania operacyjne ; zarządzanie - czasopisma ; social network ; opinion formation ; aggregation function ; influential coalition ; algorithm
Description:Operations Research and Decisions, vol. 26, 2016, nr 2, s. 69-85
Publisher:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Source:<sygn. PWr A5532II> ; click here to follow the link ; click here to follow the link
Language: Relation:Operations Research and Decisions ; Operations Research and Decisions, vol. 26, 2016 ; Operations Research and Decisions, vol. 26, 2016, nr 2 ; Badania Operacyjne i Decyzje
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location: