Determining models of influence
Tytuł publikacji grupowej:Operations Research and Decisions
Autor:Grabisch, Michel ; Rusinowska, Agnieszka
Współtwórca:Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja ; Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Temat i słowa kluczowe:ekonomia - czasopisma ; badania operacyjne ; zarządzanie - czasopisma ; social network ; opinion formation ; aggregation function ; influential coalition ; algorithm
Opis:Operations Research and Decisions, vol. 26, 2016, nr 2, s. 69-85
Wydawca:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:<sygn. PWr A5532II> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Powiązania:Operations Research and Decisions ; Operations Research and Decisions, vol. 26, 2016 ; Operations Research and Decisions, vol. 26, 2016, nr 2 ; Badania Operacyjne i Decyzje
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: