Reklama a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw z branży farmaceutycznej
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Advertisement vs. concept of Corporate Social Responsibility in companies of pharmaceutical industry
Creator: Subject and Keywords:społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; reklama ; etyka ; branża farmaceutyczna ; corporate social responsibility ; advertisement ; ethics ; pharmaceutical industry
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Finanse i rachunkowość na rzecz zrównoważonego rozwoju – edukacja; etyka; innowacje. Finanse ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 478
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: