Marketing doświadczeń na przykładzie atrakcji turystycznej Brama Poznania ICHOT
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Experience marketing on the example of Porta Posnania ICHOT tourist attraction
Creator:Bosiacki, Stefan ; Hołderna-Mielcarek, Bernadeta
Subject and Keywords:marketing doświadczeń ; atrakcja turystyczna ; doświadczenie turystyczne ; experience marketing ; tourist attractions ; tourist experiences
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: