Wdrożenie koncepcji CRM w procesie windykacji należności – analiza przypadku
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The implementation of CRM in a debt collection process – a case study.
Autor:Wejer-Kudełko, Małgorzata ; Kudełko, Mariusz
Temat i słowa kluczowe:windykacja należności ; Customer Relationship Management (CRM) ; dłużnik ; wierzyciel ; debt collection ; debtor ; creditor
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 475
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: