Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Marketing research considered in the context of using it for communication in the public sector
Autor:Kalińska-Kula, Magdalena ; Smalec, Agnieszka
Temat i słowa kluczowe:komunikacja ; sektor publiczny ; badania marketingowe ; communication ; public sector ; marketing research
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: