Polskie przedsiębiorstwa rodzinne – przełamanie stereotypów
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Polish family enterprises – breaking stereotypes
Autor:Nikodemska-Wołowik, Anna Maria ; Gierczak-Grupińska, Katarzyna
Temat i słowa kluczowe:przedsiębiorstwo rodzinne ; interesariusze ; konsumenci ; tożsamość przedsiębiorstwa ; family enterprise ; stakeholders ; consumers ; firm’s identity
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: