Struktura obiektu
Tytuł:

Postrzeganie marek własnych produktów żywnościowych a perspektywy ich rozwoju

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The perception of private labels of food products vs. the prospects for their development

Autor:

Cyran, Kazimierz

Temat i słowa kluczowe:

marka własna ; konsument ; produkty żywnościowe ; private label ; consumer ; food products

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 450, s. 114-124

Abstrakt:

Celem niniejszego opracowania była próba określenia perspektyw rozwoju marek własnych na rynku produktów żywnościowych zbudowanych na bazie opinii konsumentów, ich oczekiwań i deklaracji zakupów w przyszłości. Przeprowadzone analizy wskazują na korzystny wizerunek marek własnych produktów żywnościowych. Potwierdzają to wysokie oceny przypisane produktom oferowanym pod markami handlowymi, szczególnie w obszarze atrakcyjnych cen i korzystnych relacji ceny do jakości. Potwierdzeniem zadowolenia z produktów oferowanych pod markami własnymi są deklaracje zwiększenia udziału tych produktów w wolumenie zakupów w przyszłości. Wszystko zatem wskazuje, że kolejne lata będą czasem dynamicznego rozwoju rynku marek własnych w Polsce. Warunkiem tego rozwoju jest jednak uwzględnianie preferencji konsumentów w zakresie cech, jakimi powinny się charakteryzować marki własne

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.450.10

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 450 ; Polityka ekonomiczna

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: