Realizacja strategii a multiparadygmat marketingu analitycznego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Realization of strategy but multiparadigm of analytical marketing
Autor: Temat i słowa kluczowe:strategie marketingowe ; synergia strategii ; marketing analityczny ; analityka i wskaźniki marketingowe ; multiparadygmat marketingu ; marketing strategies ; synergy of strategy ; analitycal marketing ; analytics and marketing index ; marketing multiparadigm
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 444
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: