Marka modowa jako element personal branding i podstawa formowania wizerunku
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Fashion brands as a public image’s determinant and personal branding
Creator:Perchla-Włosik, Aleksandra ; Gorgoń-Mróz, Barbara
Subject and Keywords:moda ; branding ; wizerunek ; kultura celebrycka ; badania fokusowe ; fashion ; image ; celebrity culture ; focus research
Description: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: