Znaki sprawiedliwego handlu jako istotny element opakowania w komunikacji z konsumentem
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Fair trade marks as an important element of package in the communication with customers
Autor:Kulig-Moskwa, Katarzyna ; Nogieć, Joanna
Temat i słowa kluczowe:Fair Trade ; znak handlowy ; sprawiedliwy handel ; oznakowanie produktów ; opakowanie w procesie zakupu ; fair trade ; trade mark ; package labeling ; package in the purchasing process
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: