Perspektywy rozwoju tradycyjnych i nowatorskich form sprzedaży ubezpieczeń w Polsce – cz. I
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Prospects of development of traditional and innovative forms of insurance sales in Poland – part I
Autor: Temat i słowa kluczowe:agent ubezpieczeniowy ; broker ; sprzedaż direct ; kanał dystrybucji ; strategia sprzedaży ; insurance agents ; direct sale ; distribution channel ; sales strategy
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 228 ; Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: