Wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową – dylemat menedżera
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Use of marketing research in trade network management − manager dilemma
Autor:Olejniczak, Tomasz ; Biela, Piotr
Temat i słowa kluczowe:badania marketingowe ; sieć handlowa ; outsourcing usług badawczych ; marketing research ; trade networks ; outsourcing of research services
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 237 ; Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: