Zastosowanie analizy unfolding i regresji hedonicznej do oceny preferencji konsumentów
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Dziechciarz-Duda, Marta ; Król, Anna
Temat i słowa kluczowe:analiza unfolding ; model hedoniczny ; badanie preferencji ; dobra trwałego użytkowania ; unfolding analysis ; hedonic model ; analysis of preferences ; durable goods
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 385 ; Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania ; Taksonomia 25
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: