Podstawy teoretyczne i ewolucja pojęcia społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Theoretical background and evolution of the definition of CSR.
Autor: Temat i słowa kluczowe:CSR ; ewolucja pojęcia ; teorie ekonomii i nauk o zarządzaniu u podstaw CSR ; CSR1 ; CSR2 ; CSR3 ; CSR4 ; CSS ; stakeholders theory ; contractual theory ; strategic management theory
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Społeczna odpowiedzialność organizacji. W poszukiwaniu paradygmatów, metodologii i strategii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 288
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: