Ekonomiczno-społeczne konsekwencje reklamy w segmencie leków OTC
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Marketing of OTC medicines in Poland on the example of television advertising
Autor:Woźniak-Holecka, Joanna ; Grajek, Mateusz ; Sobczyk, Karolina ; Mazgaj-Krzak, Kamila ; Holecki, Tomasz
Temat i słowa kluczowe:ekonomia ; marketing ; reklama ; rynek leków OTC ; samoleczenie ; economics ; television ; advertisement ; OTC drug market ; self-medication
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 305 ; Ekonomia
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: