Znaczenie społecznej odpowiedzialności konsumentów i biznesu w zrównoważonym rozwoju
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english: Creator:Karaszewski, Robert ; Jakubczak, Anna ; Hoppe, Grzegorz ; Gotowska, Małgorzata ; Dudziński, Piotr
Subject and Keywords:corporate social responsibility ; społeczna odpowiedzialność konsumentów ; obiektywna metoda pomiaru ConSR ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; zrównoważony rozwój ; strategia biznesowa ; Consumer Social Responsibility ; objective method of ConSR measuring ; sustainable development ; business strategy
Description: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 318 ; Polityka zrównoważonego i zasobooszczędnego gospodarowania
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location: