Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie sponsoringu imiennego w sporcie na przykładzie koszykarskiego Śląska Wrocław

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Use of title sponsorship in sport. The case of Slask Wroclaw basketball team

Autor:

Terlecki, Michał

Temat i słowa kluczowe:

sponsoring ; sponsoring imienny ; sponsoring sportu ; sponsorship ; title sponsorship ; sports sponsorship

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17), s. 154-171

Abstrakt:

Tematyka poruszana w artykule odnosi się do specyficznej formy promocji, jaką jest sponsoring sportowy. W dobie, z jednej strony, profesjonalizacji polskich organizacji sportowych, które przestały funkcjonować jako przyzakładowe drużyny czy podmioty związane ze służbami mundurowymi, a z drugiej, poszukiwania przez firmy nowych form dotarcia z komunikatem promocyjnym do odbiorców sponsoring sportowy stał się znakomitą płaszczyzną współpracy, z której korzyści czerpać mogą i powinny obie strony. Autor skupia się na podmiotach, które jako element promocji swoich marek wykorzystywały nazwę koszykarskiego Śląska Wrocław. Identyfikuje cele, jakimi kierowały się, podejmując decyzję o sponsoringu imiennym tego klubu, a także dokonuje analizy i oceny sposobu ich realizacji

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2013.4.12

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: