Kampanie promujące markę ,,Podlaskie" w opinii mieszkańców województwa mazowieckiego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Branding campaigns of Podlaskie in the opinion of Mazovia Voivodeship residents
Autor:Glińska, Ewa ; Muszyńska, Ewelina
Temat i słowa kluczowe:marka regionu ; branding miejsca ; Podlaskie ; brand of the region ; branding place ; Podlaskie Voivodeship
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 281 ; Problemy rozwoju regionalnego
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: