Struktura obiektu
Tytuł:

Działania ekologiczne, wizerunek korporacyjny, percepcje i zachowania nabywców na rynku dóbr zaopatrzeniowych - badania eksploracyjne

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Ecological activities, corporate image, perceptions and buyers' behavior on B2B market - an exploratory study

Autor:

Wołodźko-Pasala, Agnieszka

Temat i słowa kluczowe:

corporate social responsibility ; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; zdolność przedsiębiorstwa do wytwarzania produktów i usług ; wizerunek korporacyjny ; działania ekologiczne ; Corporate Ability ; corporate image ; environmental activities

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 1 (14), s. 116-134

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie modelu badawczego służącego do analizy, w jaki sposób działania ekologiczne, komunikowane jako zdolność przedsiębiorstwa do wytwarzania produktów i usług i odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw, wpływają na postawy i zachowania nabywców na rynku dóbr zaopatrzeniowych. Autorka ma nadzieję, że rozwiązanie postawionego problemu pomoże w podejmowaniu decyzji dotyczących pozycjonowania produktów na rynku dóbr zaopatrzeniowych z wykorzystaniem strategii ekologicznej w wizerunku korporacyjnym

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 1 (14)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: