Zastosowanie metody DEA do pomiaru efektywności nakładów na reklamę w przemyśle piwowarskim
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Purczyński, Michał ; Dolata, Paulina
Temat i słowa kluczowe:efektywność ; Data Envelopment Analysis (DEA) ; reklama ; przemysł piwowarski ; efficiency ; advertising ; beer industry
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 238 ; Zastosowania badań operacyjnych. Zarządzanie projektami, decyzje finansowe, logistyka
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: