Struktura obiektu
Tytuł:

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Maspex

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Growth Strategy of An Enterprise on the Example of Maspex Company

Autor:

Wołczek, Przemysław

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 387-397

Abstrakt:

The paper describes growth strategy of Maspex company. The analysis of the corporate strategy in view of the area of competitive actions, the type of relations with competitors and the kind of competitive advantage was done. Moreover the author characterized the methods, which are used by the enterprise to grow (internal growth or external growth). Maspex gained the position of one of the largest food industry companies in Middle Eastern Europe. Decisions, which were made in the mentioned strategic areas contributed to this achievement.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: