Struktura obiektu
Tytuł:

Polski przedsiębiorca a europejskie prawo konsumenckie - wybrane zagadnienia dotyczące ochrony przed nieuczciwą reklamą

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Polish Entrepreneur Vs. the European Consumer Law, Selected Issues Concerning the Protection Against Dishonest Advertising

Autor:

Popek, Małgorzata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 332-339

Abstrakt:

The problems regarding protection of the widely defined consumer as the weaker participant of the market game have been discussed in the article. In the light of the European law an attempt has been made to define the consumer and the extent of his protection. The article also analyses the European Union regulations concerning consumer protection against dishonest advertising (misleading and comparative advertisements) and the problem of taking responsibility for dishonest advertising.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: