Struktura obiektu
Tytuł:

Efektywność działań innowacyjnych przedsiębiorstwa w relacjach z klientami na przykładzie handlu elektronicznego w Polsce

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Efficiency of Innovative Operation in Enterprise - Client Relationship on the Example of Electronic Commerce in Poland

Autor:

Brzózka, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 27-35

Abstrakt:

Electronic commerce is fastly developing domain of business in Poland. This modem form of relationship between enterprise and clients becomes more and more popular. Infrastructural conditions and those which flows from the business environment do not make easier selling and doing business on-line. However, it is worth to take new challenges to cope with requirements of market and present times. In article, author presents most important barriers in functioning of electronic commerce in Poland and benefits from this domain of business.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: