Object structure
Title:

Badania ankietowe konsumentów na pograniczu polsko-niemieckim w warunkach rynku europejskiego

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Questionnaire Research of Consumers on Polish-German Borderland in the Conditions of European Market

Creator:

Witek, Jolanta ; Błoński, Krzysztof

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 309-319

Abstrakt:

From among many factors which influence the estimation of the accession of Poland to the European Union, the proximity of living at the border plays an important part. The border has become an important economic factor for people living there in the range of its traffic, which in the greater range than in other parts of the country lets acquire and consume the neighbours' goods as well as develop the economic activity in the sphere of small and medium enterprises.I The paper contains the estimation of influencing of the process of the integration of Poland with the European Union living in the border line, carried out on the ground of chosen questionnaire surveys.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: