Object structure
Title:

Badanie wartości relacji z klientem w przedsiębiorstwach na rynku europejskim

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Research of Relations Value with a Customer in Enterprises on the European Market

Creator:

Pukas, Anetta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 206-213

Abstrakt:

In today's challenging economic environment, both customers and company profitability are more and more important. Companies have stabilized or grown their business model by putting a priority on investing a customer relationship management (CRM). CRM helps companies unlock the full value of their relationship assets, accelerating revenue and profit growth. To ensure the success of this initiative, it is important to recognize that is truly an enterprise-wide initiative involving every functional organization within the company. Too often, organizations place the software solution before the people and the business processes, causing many failed CRM implementations.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: