Object structure
Title:

Badania marketingowe w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Marketing Research in Enterprises on International Markets

Creator:

Jaciow, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 98-105

Abstrakt:

The article presents research results which aim is to find out the opinion about marketing research among managers working in international enterprises. The article gives also the answer about the level of information usage during decision process and the efficiency of marketing research done in those companies.The research results show very big importance of doing marketing research in international enterprises. There is a significant level of usage of information gathered during the research in decisions taking. The marketing research is also recognized as effective.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: