Struktura obiektu
Tytuł:

Badania marketingowe w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Research in Enterprises on International Markets

Autor:

Jaciow, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 98-105

Abstrakt:

The article presents research results which aim is to find out the opinion about marketing research among managers working in international enterprises. The article gives also the answer about the level of information usage during decision process and the efficiency of marketing research done in those companies.The research results show very big importance of doing marketing research in international enterprises. There is a significant level of usage of information gathered during the research in decisions taking. The marketing research is also recognized as effective.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: