Struktura obiektu
Tytuł:

Marketingowe aspekty usług turystycznych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Aspects of Tourist Services

Autor:

Koreleski, Dariusz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 468-472

Abstrakt:

The paper deals with the essence of the issue of services and the concept of marketing approach to tourist services. The author tries to present some intrinsic elements and determinants of marketing of services which may lead a service-seller to the market success. Special attention has been paid to the role of the force of habit, which very often affects the consumer surplus while rendering the service. The objective approach to the quality of a service, as well as the subjective one, has been pointed out and the role of personal impression has been underlined. The typology of tourists, reflecting their preferences has also been shown, so as to help a service-seller to adjust to people's habits and expectations.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: