Model zachowań konsumenckich na rynku usług turystycznych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Consumers' behaviour model in the tourism market
Autor: Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 193-208
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: