Object structure
Title:

Wykorzystanie analizy SWOT do podnoszenia konkurencyjności komunikacji marketingowej biur podróży (na przykładzie biur podróży Dolnego Śląska i Śląska Opolskiego)

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Application of SWOT analysis for upgrading competitiveness of travel agencies' marketing communication (based on the example of travel agencies in Lower Silesia and Opole Region)

Creator:

Przeorek-Smyka, Renata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 139-151

Abstrakt:

The article presents practical application of SWOT strategic analysis method for the diagnosis of travel agencies’ marketing communication. The identification and assessment of conducted promotional activities were carried out and both opportunities and threats of their competitiveness were defined. Many factors were analyzed and presented in the cross-section of spheres and areas. Exemplary activities, which upgrade the level of travel agencies’ promotional competitiveness, were also pointed to.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: