Struktura obiektu
Tytuł:

Merchandising jako nowoczesna metoda w zarządzaniu sprzedażą detaliczną

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Merchandising as a new method of retailing management

Autor:

Tarczydło, Beata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 369-377

Abstrakt:

The lecture presents merchandising as a new method of retailing management. The most important role of merchandising is connected with the company's effectiveness and client's satisfaction. In Poland its importance is still growing. The result of the research shows that a lot of companies do not have their regular merchandising policy. That's why the author describes definition, roots, aims and tools of the company's effective merchandising strategy.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: