Struktura obiektu
Tytuł:

Znaczenie nauczania hybrydowego w procesach zarządzania organizacji opartej na wiedzy

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Signification of blended learning in knowledge based organizations management processes

Autor:

Głowicki, Piotr ; Łasiński, Gabriel

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 246-252

Abstrakt:

Article is a attempt to show a Blended Learning as contemporary tool with is very important in contemporary organization. There is an argument placed, that the blended learning led in a systematic way, may essentially conduce to processes improving. These processes are connected with education and many other elements of contemporary organization.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: