Struktura obiektu
Tytuł:

Europejskie koleje dużych prędkości : od systemów rozproszonych do jednolitej sieci

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

European High-Speed Trains : from Dispersion Systems Towards Unified Net

Autor:

Igliński, Hubert

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1078, s. 232-240

Abstrakt:

The first stage of new line connecting Paris to Lyon was opened in September 1981. This achievement is considered to be the outset of 'high-speed trains' history in Europe. Nowadays 6 countries: France, Germany, Spain, Italy, Belgium and United Kingdom altogether operate on lines almost 4000 km long, with maximum speed up to 250 km/h and more. This article presents the shift from single lines and first dispersion systems towards a unified European net.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1078 ; Strategie i logistyka organizacji sieciowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: