Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie narzędzi ETL do oceny materiału dydaktycznego w nauczaniu zdalnym

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The ETL Tools in Didactic Materials Assessment Process Within Distance Learning

Autor:

Smok, Barbara

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 247-257

Abstrakt:

Rapid technology development and its implementation leads towards the information socjety where education plays important role. Open education as well as distance learning are getting more and more popular. Application of modem technologies in education system is basis for these fast changes in education. E-leaming platform enables to carry on tests assessing particular parts of didactic materials. The paper presents the usage of the ETL tools in didactic materials assessment process.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1064 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: