Struktura obiektu
Tytuł:

Metody mierzenia wartości dla klienta a efektywność koncepcji CRM w przedsiębiorstwie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Appreciation of Efficiency the Methods of Customer Value Measurement in CRM

Autor:

Kąpa-Kejna, Krystyna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1060, s. 218-228

Abstrakt:

This elaborate presents complex issues of creating and measurement consumer value in an enterprise. It also shows the meaning of category of consumer value to create the value of an enterprise. Systematic analyses of customers satisfaction, gaining loyalty and creating consumer value ensure long-term competition supremacy of the market. Moreover it contribute to the growth of the value of an enterprise

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1060 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: