Object structure
Title:

Metody mierzenia wartości dla klienta a efektywność koncepcji CRM w przedsiębiorstwie

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The Appreciation of Efficiency the Methods of Customer Value Measurement in CRM

Creator:

Kąpa-Kejna, Krystyna

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1060, s. 218-228

Abstrakt:

This elaborate presents complex issues of creating and measurement consumer value in an enterprise. It also shows the meaning of category of consumer value to create the value of an enterprise. Systematic analyses of customers satisfaction, gaining loyalty and creating consumer value ensure long-term competition supremacy of the market. Moreover it contribute to the growth of the value of an enterprise

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1060 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: