Struktura obiektu
Tytuł:

Ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych na przykładzie reklamy

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Evaluation Effectiveness and Efficiency of Promotion-Mix on Example of Advertisement

Autor:

Dudek-Frysiak, Honorata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1060, s. 70-79

Abstrakt:

In present enterprises management knows, that promotion is necessary to reaching success on the market. The point that should draw special attentions is estimation results of promotions. The base of every decision connected with promotion mix, should be analysis of efficiency and efficacy. The article above, is review method of evaluation efficiency and efficacy

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1060 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: