Object structure
Title:

Algorithm for Optimalization of Loading Goods on the Vehicles

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Algorytm optymalizacyjny służący do rozmieszczenia ładunku w samochodach transportowych

Creator:

Lenort, Radim ; Lampa, Martin

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1057, s. 36-40

Abstrakt:

Autorzy artykułu pracują nad rozwiązywaniem problemów optymalizacji rozmieszczenia transportowanych dóbr w przestrzeni ładunkowej różnych pojazdów. Celem prac jest stworzenie algorytmu optymalizacyjnego i jego implementacja jako programu komputerowego służącego do optymalizacji problemu rozmieszczenia palet na ograniczonej przestrzeni ładunkowej samochodu tak, aby przestrzeń ta została maksymalnie wykorzystana. Algorytm zaproponowany przez autorów umożliwiający osiągnięcie wytyczonych celów można w skrócie ująć w następujących punktach: ustawienie towaru na paletach, układanie palet w stogi, rozmieszczenie i układ całego ładunku. Autorzy rozwiązują problem za pomocą programowania liniowego. W artykule zaprezentowany został również sposób tworzenia, weryfikacji oraz aktualny stan wdrożenia algorytmu. Wskazane zostały także problemy metodologiczne oraz możliwe sposoby ich rozwiązania

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1057 ; Integracja procesów logistycznych

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: